Thursday 17 March 2011

anak jati kedah


                                                                             السلام عليكم


pada entry yang kedua kalinya ini saya akan memaparkan beberapa gambar yang agak istimewa untuk ditunjukkan pada kamu semua.......saya baru mendapat ilham menginsert image ini sebaik sahaja saya mengabiskan entry yang pertama dulu........nak tahu apa yang menarik itu.......jom kita saksikan bersama-sama (walaupun xsama)......
nie gambar aku semasa aku masih kecik............
comel ker tidak......

saya pun tak tahu tarikhnya bila waktu saya tengah p0sing maut tu sebab tak belajar lagi pasal semua tu......nak tengok gambar seterusnya..........???boleh.......



alamak!!!tak pakai baju daa......baru lepas merentasi pantai merdeka nie......
saja duduk kat nama yang terukir sama dengan nama aku nie........
sejak azali kot.........haahaha.....

pa macam.......ada gaya superhero tak gambar diatas tue........saya p0n tak perasan yang paparazzi ada mengekori saya sejak saya datang di situ.......itulah sebabnya tertangkapnya gambar ini dan terus masuk dalam ini punya blog untuk menerang terlebih dahulu sebelum pihak media menyebarkan fitnah keatas saya.......okey ini gambar terakhir untuk entry kali ini.........saya harap anda faham akan situasi di bawah ini..........


anak sapo la nie,,,,,,,

saya rasa cukuplah untuk kali ini saya melaporkan diri sebagai ahli blogger dulu........nanti kalau ada masa saya akan mengupdate blog saya ini yang serba simple ini untuk memeriahkan lagi industri blog tanahair kita.....sekian.....wassalam.....

No comments:

Post a Comment