Tuesday 22 March 2011

my dream equipments

saya dilahirkan dalam kehidupan yang serba serdehana sahaja....jadi tidak semua apa yang saya impikan akan tercapai dengan mudah sekali......lebih-lebih benda yang hanya menjadi kehendak semata-mata bukan keperluan.....nak kata mahal taklah sangat tapi berjenanama juga lah rasanya.....tapi kalau nak kata bergaya tu memang bergayala orang kata...nie juga salah satu taktik untuk memikat hati perempuan yang saya suka....mesti cair punya......nak tahu benda apakah itu...???mari sama-sama kita tengok yaa......gambar je lah....


kasut nike air
( rm 300 )
helmet arai



jam g-shock-GW-9200BPJ-1JF


motosikal Kawasaki ZX-RR



sandal adidas


kamera nikon



 kereta bmw


itulah antara benda yang saya terfikir untuk memilikinya untuk kegunaan pada masa kini & masa depan....untuk itu,saya akan berusaha untuk mendapatkannya dengan apa cara sekali pun....buat sementara waktu ini,saya kenala bawa banyak bersabar dulu & menabung....oklah....saya rasa setakat ini dulu entri saya pada kali ini dengan menceritakan kegemaran saya......wassalam....

No comments:

Post a Comment