Friday 25 March 2011

awek

tetiba ja sekarang nie aku banyak memikirkan tentang awek......giat mencari awek....padahal umur dah 19....apa pendapat anda tentang awek.....???adakah ianya boleh disamakan ertikan dengan kekasih....???dalam banyak-banyak perempuan kat dunia nie,yang sorang nielah aku tersangkut jugak....bukannya apa,aku rasa dia nie lain daripada yang lain.....nak kata cantik,taklah cantik sangat,nak kata muslimah,taklah muslimah sangat,nak kata orang berada,sederhana ja....tapi entahla....kali pertama aku melihat raut wajahnya yang agak selamber tuh,membuatkan aku rasa berminat sangat nak bertemu dengannya....apa boleh kalau hati dah suka...tapi taklah sampai tahap angau lagi...boleh dikatakan setiap masa aku hanya memikirkannya pasal dirinya...personalitinya....rupa parasnya....peribadinya....tuturkatanya...gayanya.....malah kalau boleh nak tahu seluruh kehidupannya......namun,dia seperti tidak memahami isi hatiku ini....dia seperti tidak berminat dengan diriku....dia seolah-olah bosan melayan kerenahku ini....dia seakan-akan hendak mengelak daripada berterusan dan lebih serius perhubungan kami nie...apakah harus kulakukan sekarang ini...???apakah jalan yang terbaek untukku meneruskan kehidupanku sebagai seorang insan yang menagih cinta sesama manusia....???dan dimanakah harusku menghala tujuku ini...???mungkin aku yang hanya perasan lebih.....aku yang syok sendiri......aku yang hanya menepuk sebelah tangan....aku yang tak tahu berkawan....aku yang tak tahu menilai antara erti sebuah persahabatan & sebuah percintaan.......walauapapun jua hasilnya nanti...akanku anggap ini sebagai takdir atau nasib buat diriku ini...aku akan menerimanya dengaa redha...biarlah hatiku pasrah demi semua ini...merelakan semua ini terjadi tanpa perlu menagih pada yang tidak sudi.......aku lebih memahami ucapan dari hatimu darpida ucapan dai mulutmu yang bisa menyangkal semua ini....biarlah diriku hampa untuk sekejap waktu daripada berpanjangan dalam kesedihan...aku jugak manusia biasa...aku punya perasan untuk berkasih-sayang......aku jugak seorang insan yang begitu lemah tanpa kasih seorang wanita.....cukuplah setakat itu dulu coretan hatiku yang sedang lara...sekian......wassalam.

No comments:

Post a Comment